Friday, August 20, 2010

SAHUR...SAHUR...MARI..MARI..

Korang salu sahur kol bape???

kalo student la..mesti dalam pukul 1..hehe..sbb tdo lambat...leh aa sebat2 megi ke..koko keran ke b4 tdo tu kannn...pastu bgn pon kol 12...tu pon kalo weekend aa..kalo weekdays bgn kol 12...maka..skip kelas...kalo sebulan skip kelas..maka..nahas aa...justeru itu...kowang akan dimaki oleh lect. laa...ditambah pula dengan warning2 dan amaran keras...kesimpulannya...kowang akan dihalau penuh hina dari U..haha...[APLIKASI PENANDA WACANA TELAH DIGUNAKAN DENGAN BAEK SKALI...PASTI CIKGU BM AKU BERBANGGA,,,TERIMA KASEH CIKGU]...

AKU PON CAMTU LAAA..eh..nape urup beso lak...caps lock nie...menyala lak erk ko...malas nak tekan balik..hahahaha....

sambung2....aku pon camtu aaa...ngn housemate2 tersayang terdiri dari 5 owg..mase kat U laa...tdo kol 1...2...3... pagi...okee...stdy?????hahaha...stdy ble exam..ak pon xtau..ape ak wat...gosip2...smpai tgh malam??wajib aaa..hahaahahahah~~untuk pengumuman semua..aku xleh tdo lebeh dr kol 4 pagi...kol 4 pagi tu..max.time tuk ak tdo lambat...KENAPA???!!!!!!!!!
bile aku tdo dlm pkol 4.01...4.02......haha..dan keatas..esoknyee..aku mesti demam..T_T...bdan panas...pening kepala..hahha..twus demam...peh..sgt x gagah...tapi x bagus sebenonye tdo lambat2 kan..owg ckp..cepat kedut..cepat tua...haha...xpe3..nanti..kalo ade kedut2...aku pakai aa BOTOX...kikikiki......

mmg respect gile ngn housemate aku..yang leh stdy dr malam smpai 8 pagi kekadang..gilee ah..kalo aa aku camtu...dah x demam lagi dah kot...terencat trus..hahahaha~~

PELIK,,,PELIK..PELIK.....
bile kat kL..jaoh dr mak...leh lak..ak sahur x makan...alaaaa..bukan x makan..maksudnye...x makan berat aa..leh sebat megi jeeee...air siket...pastu BURPPPPPPPPPPPPP...pastu gagah g kelas...tapi bile kat umah?????????????????????????kegedikkan ku terserlah..kol 12..da lapo...muke penat gile aa....gedik..gedikk..gedikkkknyeeeeee....hahahaa...xpee..kat umah makan free...kene la gedik2...hihhi................

P/S...SEPERTI BIASA..AKU X SUKE BEBEL BYK2 DLM BLOG KAN...OLEH ITU..SEBAGAI PENUTUP BICARA....BERSAHURLAH..WAHAI SAHABAT2 KU...SUNNAH NABI KAN?;)

TENKIUU!!!DUDUDUDDDU


1 comment:

Zaharah said...

pernah gak jd mcm tu... :)