Monday, December 13, 2010

bukan senang untuk menipu diri sendiri....
setiap hari...kite akan terfikir2....
betol ke..x betol ape yang kite buat....
kadang2....kite menggunakan orang lain..untuk menipu diri sendiri...dan pura2 senyum...sdgkan dlm hati..kite sgt "sakit"....

tapi....kite x mampu untuk tipu diri sendiri lame2...
1 day kite akan sedar...past is past...we shud move on...never look back..and pliz...dun try to hurt people surrounding u..

dlu saye penah berada dalam situasi yang sangat jahat....
berusaha untuk merebut...
sesuatu yang saye lepaskan dlu....
smpai saye da hampir dapat..............
memutuskan relationship between my ex bf n his new gf...
sbb...sye pk...sye lebih layak n bagussss dr new gf tu.....
sbb saye da kenal lame ngn die~~
oh..sian nyee awek tu...i;m so sorry.....really sorryyy...

sekarang..
kalau ditakdirkan...
seseorang datang dlm hidup sye...
yang sebelum nie..penah ade awek..3..4 taun lepas....or maybe bru break ngn 1st love ke..ape ke...
saye mesti akan rase sgt2 rendah diri..........
dan teringat...ape yang saye buat dulu..
oh..kalaulah.....dowang still 2gether...
i'm juz blame myself...
sbb..ini balasan untuk saye..........
jahatttttjahatttjahatt!!!haha~~

gile!!


3 comments:

ReD_rOsE said...

anor...eda nk komen ni...hehehe
kite akn rse puas klu kite dpt ape y kite nak..tp kdg2 bile dh dpt ape y kite nak tu, xsebest y kite sangka..mkin mendera lagi ade la...huhu..
juz peringatan utk kite bersama sbb eda pun ade cite y sme..nk tau msg eda kt fb..ngeh3!!;p
*sesje nk nyyibuk kt cni..hehe;p

Nieza Ibrahim said...

HEHEHE....

Nieza Ibrahim said...

HEHEHEHEEE....
anor.....aku sedang alaminyer....berebut nk balik....jahat kan...wakakaakaa....sebab sakit ati sgt,,xleh tgk dia kalo ngan org lain...dush3x...tp bila okir2 bli,,napa nak wat cmtu skali....bukan ker mkin mngundang padah...jdi,,kte serahkan pada DIA yg selayaknyer...tapi menda ni pkir time tu jer,,pastu hampeh balik ble dah jeles....heheee....teruk betol perangai kita ni kan....wahahahaahaa... ^_^