Monday, July 25, 2011

=(


kereta itu..sentimental value..
walaupun hanya sebuah myvi puteh biasa...jika dibandingkan dengan kete mahal2...myvi ku tu la yang paling comel skali..hehe...hahaha

igt lagi bile nak beli kete tu..
waa..xtau nk pilih kete ape..tapi..beli kete mahal2 tuk baru keje nie adalah sangat membazir...oleh itu.aku pon pilih sebuah kete myvi se comel wane puteh..walaupun mule2 aku nak sangat yg wane pink tu..

aku :ayah..pink la..comel gile
ayah:pink?huh!!
anak ayah no 3:huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!(nie lagi lebeh bunyik nye)..nie la budakknye...ciss


pstu..dptlah kete puteh itu...aku bg name eton..sbb sume owg bg name kete yang canggih2...ala...ape salahnye aku letak name eton...comel ape ...haha...kang kalo letak name qaleesya balqis ke...tekejot lak owg..haha..name anak ke hape...kang jd fitnah lak!!hahahaa....

eh..gelak2 lak aku kan.....

salu..memule g keje..cam bese..panaskan enjin...pastu..aku akan bckp ngn eton...ade la bende2 yg aku bebel2 ngn eton tu..tu rahsia kiteowg la..ahaaa....pas paking kete pon..ak ckp lagi ngn eton..nk stat kete tuk balik keje pon..aku akan bckp lagi ngn die....waaa..sedey......

bile kuar malam pon same..
b4 naek rumah...b4 twun kete...ak akan wish..gudnite eton!!esok kite jumpe lagi pagi....

skang..bile bangun tido...selak je langsir...
eton puteh ku tu dah xde dah...
dah xleh nak cakap lagi ngan die..
salu terbayang die kat tempat parking tu,,,
dengan line itam kat tepi tu...

itu lah harta pertama yang besa..
yang aku ada..selepas keje..yang banyak berjasa selama 10 bulan..
vroom sane..vroommm sini....

smpai skang...
setiap kali nampak kereta puteh line hitam....
air mata msti nak keluar...
berapa banyak bijik pon kereta aku beli...
letak la accord..bmw ke...civic ke...letakla sume,..
xde satu pon..dapat gantikan eton aku.....
aku cume berharap eton aku balik....
bile bangun tdo..nampak die mcm biasa...
dengan line itam itu......................................


p/s :cmne lah kalo owg ilang anak...aku yang ilang kete nie pon..dah terseksa jiwa.


No comments: