Wednesday, April 14, 2010

pakguard yakuza!!!

hye!!!
sajerr nak citeee..aritu..bile erk..ade la hari itu..ak g teman kawan aku..g exam spa..dr kol 9-4.30pm...lame gilee kannnnn..perghh..ak da terbayang2 daa..ak aktiviti aku apee yang paling best mse nak teman dieee...

dalam otak aku.."memintak surau die besh"..,terbayang2 ekon yang sejuk..perghh..haha...biadap gak aku..set in mind..nak tdo kat surau..peh..kowang jgn cmnie..hekhekhek..

pastu..tibe laaaa skolah itu..tempat membe aku..jwb exam tu laaa..die da gerak g hall..aku??!!!
lepak kantin..mase tuh..kol 8 lebey...pagi lak tuh..matee ngntuk tahap gile babeng..perghhh........

PAsTU..AKU pon jenjalan laa..mengelilingi skolahhh..cam cek2 kawasan skolah..ceh..hahaa
jumpe laaa pakguard nie..peh..gaye cam yakuza..muke cam nak tibai owg..

ak :"pakcikkkkk...surau kat mane?"..

pakcik yakuza:"surau kat belakang..ujung sanee...tau x?nak pakcik tunjukkan?"

aku:"xpe laa pakcik..saye carik..smbil jalan2..(poyo)..padahal..eiii..haha..cam serammm je pakcik tuh..

aku pon jalan jalan cari surau laa kat belakang klassss tuuu..pelik gak..asal laaa jaoh ngattt surau..dah la cm ujung2..rase seram2 jeee...padahal bru kol 9..jengjengjeng...tapi x jumpeee2222...aku pon..huh..membuat keputusan drastik..patah balik aaahhh..

pastu..patah aaa balikk..terserempak balik ngn guard tuh..muke x bersalahhh jee tgk aku..

guardyakuza:jumpe surau??
aku:jumpe..hehe..saje jalan..nak tgk2,..senang nak semayang nnt..(bajetttt)..hahahaah

pastu...ak g la lepak balik kat kantin skool tuh..pastu ak pakai la spek..nak stat stdy..cehh..bawak notaaaa beb..hahhaa..ye aaaa..sbb nak exam..hahaa..zasssssss...ak pon sarung spek..lalu ku angkat kepala berhadapan building depan kantin..terpampang satu mende....

SURAU

siotttt lu guard yakuza..surau cume melangkah 5 tapak hasta ke hadapan sahaje....
surau mane lakk die tunjuk kat aku kat belakang tadi tuh..
serammmmmmm..haha...

pakcik tuh..muke ganazzzz...pergh...jalan style seret sliper..cm stylo beb..(konon)..
hahaha...


p/s:walaupun yakuza..kene bsopan ngn pakcik..sbb die warge emas..sekian..=p


1 comment:

zac zirwan said...

kalo jd pe2..ko kuarkan je antenna ko tuh..konpem pkguard yakuza tu chuak..