Thursday, May 20, 2010

n.O.V.E.L

novel!!!!
sebut pasal novel....kowang mesti tauuuu.....ak malas la nak cte pasal novel omputih..sbb ak pon x bce ngat..hahaha...bce half je..then..tdo...~~~

dulu aku kaki novel...novel cintan cintun....yang tajuk2 nye cam..."nota cinta terakhir"..."selagi ada dia"....."sepi tanpa cinta"................bile aku belek2 balik..koleksi novel aku...AGAK JIJIK tajuk2 itu..eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...hahahhaahhaha..............lelame...BOSAN ngn novel2 cintan cintun...bce ujang lagi bagus...

byk2 novel..aku respek tol ngn ramlee awang murshid punye....memule aku bce yang semangat hutan..tombiruo 1 n 2...woooooooooooo..suda jatuh cintaaaaa same itu novel..then..aku bce ADAM...9 NYAWA....MIKHAIL....wahhhhhhhhhhhh..sudaaa rindu sama itu novel..........haha....

bile aku bace trilogi2 BAGAIKAN PUTERI...CINTA SANG RATU...HIJAB SANG PENCINTA....aduhhhhh..syokkk abesss...macam nak g zaman hang tuah je rase...
mase lom bce novel2 cmnie..aku pandang agak jijik laaa..penulisan2 yang story pasal zaman abad ke 15...skang..bile aku da bace...pehhh...laen kali.....BACA DULU BARU KOMEN..haha..........

tuk mereka2 yang dah bosan membaca novel2 cam gaye tulis yang agak geli..contohnye.."abg mencintaimu juga sayang.."..or...."hanya awak je dalam hidup saye..."....tak pon.."hanya abg di hati syg.."...eiiiiiiiiiiiiii....cepat2 laaa tuka selera anda..sebelum muntah darah....

SEKIAN...

No comments: